sepsáno 15.4.2012
Její povrch je členitý a pestrý. Od nejnižších poloh při Vltavě až po ty nejvyšší v Šárce a na Bílé Hoře. Rozmanitá příroda, pestrá architektura navozují příjemné pocity a a inspiraci k procházkám.
V Ruzyni najdeme dnes již i horské bystřiny. Škoda jen, že po pár desítkách metrů se bystřina ztrácí v rouře pod areálem věznice. Podél Ruzyňské ulice se však bystřina na pár stovek metrů z roury vymaní. Je dobře, že nás to nestálo moc peněz a že to z velké části zaplatili hodní pánové z Bruselu ze svého.
Některé rány čas zahojí, a zůstanou jen jizvy, Jiné však zůstanou otevřené navždy.
Již před dokončením této úžasné stavby je téměř jisté, že poptávka cestujících z Dejvic do Motola bude velmi malá. Evropskou třídou budou však i nadále brázdit stovky autobusů a tisíce aut s lidmi dojíždějícími z Kladna a turisty z letiště.
Severozápadní část silničního okruhu ještě ani není v plenkách. A tak hrrrrr na tunel, který nás vyhodí na trojském břehu Vltavy - tedy ne moc daleko od tzv. širšího centra.